Ekonómia
Marketingové stratégie - Základné pojmy
V roletovom menu vyberte správnu „odpoveď“. Stlačením Ctrl + r zmeníte poradie a niektoré otázky. Zobrazuje sa 9 z 13.
Nahraj odpoveď
Stratégia
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Marketingová stratégia
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Podstata marketingovej stratégie
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Vízia
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Poslanie
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Ciele
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Nástroje marketingového mixu
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Produkt
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Faktory produktu
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Cena
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Distribúcia
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Marketingová komunikácia
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Strategický manažment
?
súhrn zámerov a činností človeka, ktoré používa na dosiahnutie svojho cieľa.
značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia.
rozhodnutie firmy o tom ako, kde a kedy konkurovať.
vízia a poslanie, ciele, marketingové ciele, nástroje marketingového mixu, konkurencia a strategický manažment.
odvíja sa od reakcií zákazníka, zahŕňa v sebe výrobné náklady, náklady na distribúciu a marketingovú komunikáciu, zohľadňuje konkurenciu.
obraz budúcnosti firmy, jej smerovanie.
jej cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe, vytvoriť skupiny verných zákazníkov...
proces, v ktorom sa rozhoduje o výbere špecifických stratégií a o implementácii týchto stratégií.
zahŕňa aj vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky...
produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ktoré sa navzájom ovplyvňujú.
zameriava sa na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom.
vychádzajú z vízie a poslania. Mali byť dosiahnuteľné v časovo prijateľnom období, jasne formulované...
základná stavebná jednotka marketingových aktivít.
Nahraj odpoveď
OK