Vytvorené: 30. 10. 2013 Tlačiť
Internetový obchod možno prirovnať k zásielkovým službám, v ktorých sa objednáva tovar na základe katalógu.
Jeho veľkou výhodou je však časovo i kapacitne neobmedzený priestor, ktorý okrem fyzického kontaktu dokáže poskytnúť zákazníkovi o tovare všetky dostupné informácie. Možno ho využívať na predaj i nákup akéhokoľvek tovaru alebo dokonca služieb 24 hodín denne, navyše po dodaní možno v prípade nespokojnosti tovar do niekoľkých dní vrátiť predávajúcemu bez udania dôvodu (podľa zákonov krajiny, v ktorej bol kúpený). Ceny a informácie o tovare možno vďaka Internetu veľmi rýchlo porovnať s konkurenciou.
Internetový obchod sa vyplatí ako malým, tak i veľkým firmám, pretože im dokáže ušetriť až 20-50 % nákladov v porovnaní s „kamennými“ predajňami (na skladovanie, na pracovné sily, na obslužný personál). Zvyšuje prestíž a buduje imidž firmy.
Základné delenie elektronických obchodov vychádza z typu účastníkov, ktorý spolu elektronicky obchodujú (B2C, B2B).
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |