Tlačiť

Písomné oznámenie dodávateľovi, že dodaný tovar nie je v súlade so zmluvne dohodnutými podmienkami.

Reklamuje sa napr. kvalita alebo množstvo tovaru, oneskorená dodávka, nevhodne zabalená a tým poškodená zásielka a rôzne ďalšie skutočnosti. Pri reklamácii treba vychádzať z dohodnutých všeobecných či reklamačných podmienok. To znamená dodržať termín a spôsob reklamácie (včas a písomne oznámiť zistené skutočnosti) a dokumentovať ich dohodnutým spôsobom.

Reklamácia môže však smerovať i opačne, t.j. od predávajúceho ku kupujúcemu v prípade, že nezaplatil včas, zaplatil nižšiu ako fakturovanú čiastku, nevrátil návratné obaly v dohodnutom termíne a podobne.

Hodnotenie užitočnosti článku:


    EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2021 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady