Vytvorené: 10. 01. 2015 Tlačiť
„Makropodmienky sú také, aké sú a podnikanie je o tom, aby sa s nimi vyrovnalo. Čo sa týka stratégie - už nestačí iba znižovať náklady, veď mnohé firmy už narazili na hranicu, kam sa dá v úsporách zájsť. Treba sa venovať výnimočnosti, inováciám, porovnávaniu s najlepšími na svete. Dôležitá je rýchlosť a pružnosť, menia sa celé podnikateľské modely, v ktorých dominuje kustomizácia, odstraňovanie zbytočných medzičlánkov, samoobsluha a lokálna výroba a spotreba."
„Keď sa pozriete na rebríček najbohatších ľudí V USA a v iných krajinách, kde má podnikanie hlboké korene, presne viete, aké produkty alebo služby vytvorili a na čom zbohatli. Na Slovensku to tak, okrem výnimiek, nie je."
„Za najväčšiu neresť, ktorá ničí podnikanie, ale aj ľudské životy, považujem pýchu.“
„Podnikanie je hlavne o vnútornom nastavení človeka, jeho motivácii, kreativite, schopnosti prekonávať prekážky.“
„Kto zmení svet v podnikaní, ale nevie sa prispôsobiť zmenám, neprežije.“
Alexander Mravčák
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |