Vytvorené: 06. 05. 2018 Tlačiť

Značka

 

Pri uzavretom 2-cestnom redukčnom ventile vzniká nebezpečenstvo nadmerného zvyšovania tlaku na výstupe A.

Preto treba v tejto vetve zaradiť paralelne zapojený tlakový ventil na obmedzenie maximálneho tlaku. Druhou možnosťou je použitie 3-cestného redukčného ventilu.

 

Dvojcestný regulačný ventil
kľudová poloha,
nárast tlaku A,
uzavretie cesty P – A.

 

V normálnom stave je cesta P – A prepojená, ventil je otvorený. Ak vzrastie záťaž na motore, vzrastie aj výstupný tlak A redukčného ventila a posúvač sa presunie doprava. tým sa zmení priechod P – A tak, aby výstupný tlak A nadobudol pôvodnú hodnotu. Pri ďalšom preťažovaní motora vzrastie tlak A až natoľko, že sa cesta P – A uzavrie.

 

TRV v obvodoch
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Umela inteligencia Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť


    Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady