Vytvorené: 07. 01. 2014 Tlačiť
1.-Začnite so SEO čím skôr (najlepšie hneď teraz). Čím dlhšie otáľate, tým ťažšie budete dobiehať vašich konkurentov,
2.-Spoznajte konkurenciu. Zistite, kto sa umiestňuje na prvých miestach vo vyhľadávaní po zadaní kľúčových slov, ktoré sú pre vás relevantné. Preskúmajte, čo všetko vaši konkurenti robia, aby sa tam dostali a udržali,
3.-Výsledky SEO nie sú okamžité. Práca, ktorú do SEO vložíte, sa môže prejaviť až o týždne alebo mesiace. Buďte preto trpezlivý,
4.-Čím novší web máte, tým musíte byť trpezlivejší. Autorita a dôveryhodnosť webstránky sa nerodia zo dňa na deň. K obom vedie dlhá cesta. Preto vám chvíľu potrvá, kým budete schopný pokoriť staršie, zabehnuté weby,
5.-SEO je dlhodobý proces. Ak sa chcete udržať v popredí, stránky budete musieť vylepšovať neustále,
6.-Sledujte vývoj. Vyhľadávače sa vyvíjajú a techniky, podľa ktorých sú stránky hodnotené, tiež podliehajú zmene. Aby vám neušla žiadna podstatná informácia, sledujte novinky,
7.-Používajte Google Webmaster Tools a Google Analytics. Zistíte tak podstatné informácie o vašom webe – napr. množstvo návštevníkov i kľúčové slová, pomocou ktorých vás našli,
8.-Založte si stránku na Google+. Pre Google sa týmto spôsobom stanete dôveryhodnejším,
9.-Nízkou kvalitou webu riskujete i nízke pozície vo vyhľadávaní. Spätné odkazy i obsah vašich stránok musia dosahovať dobrú úroveň, inak budete penalizovaný,
10.-Primárne tvorte obsah pre ľudí, nie pre vyhľadávače. Nemá zmysel vytvárať stránky umiestnené na prvých pozíciách, ak ich obsah nebude ľudí zaujímať,
11.-Odstráňte duplicitný obsah. Za rovnaký alebo podobný obsah na vašich stránkach, môžete byť penalizovaný,
12.-Nekopírujte obsah z iných stránok. Za tento prehrešok vás trest od Googlu neminie,
13.-Vymyslite obsah, ktorý návštevníkov zaujme. Fakt, že ľudia na vašej stránke trávia veľa času, vyhľadávačom naznačuje jej kvalitu,
14.-Tvorte videá, rebríčky, grafy aj infografiky. Návštevníci na vašich stránkach zostanú dlhšie a je pravdepodobné, že videá a infografiky budú zdieľať radšej než holý text,
15.-Dôkladne zvážte kľúčové slová. Musia byť relevantné pre váš biznis a ľudia, ktorí ich zadávajú do Googlu, by mali byť ochotní kúpiť váš produkt,
16.-Každému kľúčovému slovu, na ktoré sa zameriavate, venujte jednu samostatnú stránku. Google vaše stránky adekvátne ohodnotí a priradí im pozície vo vyhľadávaní,
17.-Dbajte o spätné odkazy. Získajte najmä spätné odkazy z dôveryhodných zdrojov, nekvalitným sa radšej vyhnite,
18.-Vytvorte spätné odkazy pre každú stránku, ktorú chcete umiestniť vo vyhľadávaní. Nezabudnite ani na odkazy z hlavnej stránky na vaše najdôležitejšie podstránky,
19.-Požiadajte zákazníkov o zdieľanie vašej stránky. Z vášho webu odkazujte na relevantné webstránky, ktoré vám nepatria. Buďte aktívny na blogoch z vášho odboru. Týmito spôsobmi získate kvalitné spätné odkazy pre váš web,
20.-Používajte sociálne siete na propagáciu vašich stánok i článkov a príspevkov iných webov. Na oplátku budú iné weby zdieľať vaše príspevky.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |