Vytvorené: 23. 05. 2014 Tlačiť
Na začiatku je nápad
Chcete predávať cez Internet? Ak neplánujete predaj vami vyrábaných produktov (čo je dnes zriedkavosťou), musíte v prvom rade vyhľadať a kontaktovať dodávateľov. Overte si ceny, sortiment a spôsob predaja u konkurencie. Naplánujte si obchodnú stratégiu podľa vašej cieľovej skupiny. A najmä – premyslite si, akou konkurenčnou výhodou sa chcete odlíšiť od iných e-shopov s rovnakým alebo podobným sortimentom.
Buďte nezabudnuteľní :)
Nudných bezmenných e-shopov sú tisíce. Postarajte sa o to, aby bol váš e-shop jedinečný a pre návštevníkov nezabudnuteľný. Jedinečnosť e-shopu plánujte už pri výbere domény, sortimentu a plánovaní obsahu. Ponúknite nadštandardné služby a záruky, osloboďte sa od klasickej formálnej komunikácie so zákazníkmi. Podporte budovanie značky špičkovým obchodným sloganom, zaujímavým logom, úprimnosťou k zákazníkom a spoľahlivými službami.
Tvorba e-shopu
Technickú stránku veci ponechajte na odborníkov, pre ktorých je tvorba e-shopu a webových stránok každodennou prácou. E-shop potrebuje doménu, hosting, redakčný systém, grafický dizajn. Medzi užitočné funkcie a vlastnosti patrí používanie tzv. pekných url, automatická tvorba SEO title a meta description, možnosť filtrovania produktov podľa ich parametrov, online platby, jednoduchá práca s fotogalériami produktov, newsletter, import a export tovarov.
Aj malý e-shop má šancu na úspech
Výhodou veľkých e-shopov s tisíckami produktov je extrémne široký záber kľúčových slov, často ich však z hľadiska SEO oslabujú duplicitné produktové texty. Malé e-shopy s desiatkami alebo stovkami produktov môžu získať výhodu v nižších prevádzkových nákladoch a v detailnejšom spracovaní produktových popisov. Produktové popisy by mali byť vždy unikátne (neduplicitné), doplnené tematicky súvisiacimi článkami, recenziami, radami a tipmi pre zákazníkov.
Ziskový e-shop už do 24 hodín?
Po spustení e-shopu (s aspoň časťou sortimentu) do ostrej prevádzky nestrácajte týždne čakaním na výsledky SEO a organickú návštevnosť z Google. Verifikujte svoj e-shop pre služby Google Analytics a Google Webmaster Tools, aby ste získali kvalitné štatistiky návštevnosti a iné užitočné dáta. Zaregistrujte sa ihneď do služby Google AdWords a spustite vlastnými silami (alebo prostredníctvom špecialistov) svoju prvú PPC kampaň. Prvých zákazníkov tak môžete získať už v prvý deň existencie e-shopu.
E-shop marketing – najčastejšie chyby:
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |