Vytvorené: 18. 06. 2014 Tlačiť
Hlavné zásady úspešného vedenia porád:
Často porady neprinášajú žiadny efekt, pretože niektorí pracovníci neustále rozprávajú bez toho, aby premýšľali, kým ostatní zase mlčia a vôbec nezapájajú svoje myšlienky do diskusie. Pozrite si prehľad, ako si môžete čo najúčinnejšie poradiť s rôznymi modelmi správania na poradách.
1. Hašterivý typ: rád provokuje, stále niekoho prerušuje, má sklon k paušálnym výčitkám.
2. Pozitívny typ: aktívne a so záujmom sa zúčastňuje diskusií, snaží sa pôsobiť vyrovnane.
3. Vševedko: pre neho platí len jeho vlastný názor, snaží sa stať stredobodom pozornosti v diskusii.
4. Zhovorčivý typ: nemá k tematike ani veľa čo povedať, ostatným skáče do reči.
5. Mlčanlivý typ: síce je pozorný, ale nehlási ani slovo.
6. Hanblivý typ: neaktívny, mrzutý, nechá sa ľahko iritovať.
7. Odmietavý typ: všade vidí ťažkosti, je hyperkritický a deštruktívny.
8. S hrošou kožou, ľahostajný typ: tvári sa pohodlne a ťažkopádne, pomalý v myslení, ťažko sa dá presvedčiť.
9. Povznesený typ: pôsobí povýšenecky, ale aj neistý, rád sa posmieva.
10. Ľstivý typ: cielene dáva provokatívne otázky, aby presadil svoju pozíciu, prípadne sa už predbežne dohodol s ostatnými.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |