Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť
„Vízia by však mala obsahovať aj isté predstavy, ambície, snaženie a nie iba všeobecné, niekedy až banálne konštatovanie, že chcem predbehnúť konkurenciu“[1].
Na rozdiel od vízie sa poslanie zameriava na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom. Pri strategických zmenách je poslanie možné upravovať, ale nemalo by sa tak robiť často[2].
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |