Autor: Viktória Roganská

Tlačiť

Vízia je tým, čím je firma zvláštna a jedinečná. Vízia je obrazom budúcnosti firmy, jej smerovaním.

„Vízia by však mala obsahovať aj isté predstavy, ambície, snaženie a nie iba všeobecné, niekedy až banálne konštatovanie, že chcem predbehnúť konkurenciu“[1].

Na rozdiel od vízie sa poslanie zameriava na prítomnosť a predstavuje už akciu, čo a ako bude firma poskytovať zákazníkom. Pri strategických zmenách je poslanie možné upravovať, ale nemalo by sa tak robiť často[2].

[1] Eliška Záležáková, 1/2009. Vízie a vizionárstvo. In: Zisk . Žilina : Poradca podnikateľa, Január 2009. ISSN: 1337-9151.
[2] Martina Blažková, Marketingové řízení a plánování pro malé a strědní firmy. Praha : Grada Publishing, a. s., 2007. 280 s. ISBN 978-80-247-1535-3.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Veltrh cvicnych firiem EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2020 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady