Vytvorené: 13. 03. 2019 Tlačiť

Zákazníka si možno udržať nasledujúcimi spôsobmi:

  • poskytovaním doplnkových informácií, napríklad: mená a kontakty na doplnkových špecialistov vo Vašom odbore, mená a kontakty spoľahlivých obchodných kontaktov a podobne[1]
  • získavaním verných zákazníkov. Verným sa zákazník stane vtedy, ak mu dodáte to, čo očakáva. Buďte seriózny a splňte to, čo ste mu sľúbili,
  • v reklamných materiáloch lepšie informujte zákazníka. Neprezentujte len svoje sľuby,  ale aj spôsob ako ich dokážete splniť. Nie všetkým zákazníkom sľubujte to isté,
  • vytvárajte si dlhodobé a kvalitné vzťahy so zákazníkmi. Prispôsobte svoje produkty a služby súčasným zákazníkom, pýtajte sa ich, na čo im najviac záleží, 
  • identifikujte zákazníkov podľa odoberaného produktu,
  • nájdite prioritné skupiny svojich zákazníkov a viac sa im venujte,
  • počúvajte svojich obchodných partnerov a zaujímajte sa o ich potreby,
  • buďte aktívny pri upevňovaní vzťahov. Nič Vám nebráni ľuďom po úspešnom obchode poďakovať alebo poslať e-mail k meninám,
  • venujte pozornosť aj maličkostiam.
[1] Ak predávate farby-laky, mali by ste poznať spoľahlivých maliarov, upratovací servis...
Hodnotenie užitočnosti článku:


    O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2021 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady