Vytvorené: 04. 05. 2020 Tlačiť
Činnosti súvisiace s tvorbou zákazníckeho servisu sú väčšinou služby smerujúce k spokojnosti zákazníkov. Nevyhnutnou podmienkou tvorby zákazníckeho servisu je dobrá marketingová činnosť.
V prostredí konkurencie, keď veľa podnikov ponúka podobné produkty v zmysle úžitkových vlastností, ceny a kvality, sú to práve odlišnosti v oblasti zákazníckeho servisu, ktoré môžu podniku priniesť výraznú výhodu nad konkurenciou.
Preto je dôležité v rámci stanovenia stratégie získania, alebo udržania si zákazníka určiť:
Potreby zákazníkov treba definovať z poznania, ako zákazníci definujú servis.
Manažment marketingu a logistiky má povinnosť zodpovedne preskúmať potreby zákazníkov. K získaniu zákazníckych vstupov pre vytváranie konkrétnych stratégií, plánov a programov je vhodné využiť:
V stanovení efektívnej stratégie zákazníckeho servisu je z riadiaceho prístupu potrebné zaradiť využitie najmodernejšej komunikačnej technológie k vybavovaniu objednávok, ale i merania a hodnotenia výkonu jednotlivých logistických aktivít, ako je doprava, skladovanie, riadenie zásob, plánovanie, nákup. Kľúčovým bodom v stanovení stratégie zákazníckeho servisu je poskytovanie služieb pri rešpektovaní vzájomných väzieb medzi príjmami a výdajmi vo všeobecnosti i špecifickom prístupe k vybraným zákazníkom.
Zákaznícky servis z pohľadu pôsobenia na zákazníka môžeme rozdeliť do troch základných skupín:
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |