Autor: Igor Krucovčin

Vytvorené: 06. 04. 2021 Tlačiť

 
x
V programe
x
Popis
x
Priebeh
 
1
 
 
Ak je krok 7 aktívny
 
 
 
 
 
 
tak v tom čase Q1 = 1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
Ak je krok 13 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase C1=1
 
 
 
 
 
tak v tom čase Q3 = 1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
3a
 
 
Ak je krok 9 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=1 okamžite pri spustení kroku 9
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
3b
 
 
Ak je krok 9 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=0 okamžite pri spustení kroku 9
 
 
 
 
 
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
4a
 
 
Ak je krok 11 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=1 okamžite po ukončení kroku 11
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
4b
 
 
Ak je krok 11 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=0 okamžite po ukončení kroku 11
 
 
 
 
 
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
Ak je krok 21 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 0 na 1
 
 
 
 
 
tak 1 v M1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 21 a aj po skončení podmienky C1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
Ak je krok 21 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 1 na 0
 
 
 
 
 
tak 1 v Q1 ostáva uložená v pamäti až po skončení podmienky C1 a tento stav trvá aj po skončení kroku 21
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
Ak je krok 23 aktívny
 
 
 
 
 
tak 3 sekundy po jeho začiatku Q1=1
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 23
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
Ak je krok 15 aktívny
 
 
 
 
 
tak 3 sekundy po jeho začiatku 1M2=1
 
 
 
 
 
1 v 1M2 ostáva do skončenia kroku 15
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
Ak je krok 12 aktívny
 
 
 
 
 
a C1 prejde do 1, v tom okamihu je Q1 = 1
 
 
 
 
 
a ak potom C1 prejde do 0, po 2 sekundách bude aj Q1 = 0
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
Ak je krok 19 aktívny
 
 
 
 
 
a C1 prejde do 1, po 3 sekundách bude  Q1 = 1
 
 
 
 
 
a ak potom C1 prejde do 0, po 4 sekundách bude Q1 = 0
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
11
 
 
Ak je krok 17 aktívny
 
 
 
 
 
tak prvé 3 sekundy trvania kroku 17 bude P1 = 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

x Časové akcie
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Novy narodopis Teoria poezie Dualna akademia prihlaska Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Dualna akademia prihlaska Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2023 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady