Autor: Igor Krucovčin

Vytvorené: 06. 04. 2021 Tlačiť

 
x
V programe
x
Popis
x
Priebeh
 
1
 
 
Ak je krok 7 aktívny
 
 
 
 
 
 
tak v tom čase Q1 = 1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
2
 
 
Ak je krok 13 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase C1=1
 
 
 
 
 
tak v tom čase Q3 = 1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
3a
 
 
Ak je krok 9 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=1 okamžite pri spustení kroku 9
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
3b
 
 
Ak je krok 9 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=0 okamžite pri spustení kroku 9
 
 
 
 
 
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
4a
 
 
Ak je krok 11 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=1 okamžite po ukončení kroku 11
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
4b
 
 
Ak je krok 11 aktívny
 
 
 
 
 
tak Q=0 okamžite po ukončení kroku 11
 
 
 
 
 
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
5
 
 
Ak je krok 21 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 0 na 1
 
 
 
 
 
tak 1 v M1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 21 a aj po skončení podmienky C1
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
6
 
 
Ak je krok 21 aktívny
 
 
 
 
 
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 1 na 0
 
 
 
 
 
tak 1 v Q1 ostáva uložená v pamäti až po skončení podmienky C1 a tento stav trvá aj po skončení kroku 21
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
7
 
 
Ak je krok 23 aktívny
 
 
 
 
 
tak 3 sekundy po jeho začiatku Q1=1
 
 
 
 
 
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 23
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
8
 
 
Ak je krok 15 aktívny
 
 
 
 
 
tak 3 sekundy po jeho začiatku 1M2=1
 
 
 
 
 
1 v 1M2 ostáva do skončenia kroku 15
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
9
 
 
Ak je krok 12 aktívny
 
 
 
 
 
a C1 prejde do 1, v tom okamihu je Q1 = 1
 
 
 
 
 
a ak potom C1 prejde do 0, po 2 sekundách bude aj Q1 = 0
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
10
 
 
Ak je krok 19 aktívny
 
 
 
 
 
a C1 prejde do 1, po 3 sekundách bude  Q1 = 1
 
 
 
 
 
a ak potom C1 prejde do 0, po 4 sekundách bude Q1 = 0
 
 
x
 
 
 
 
 
 
 
11
 
 
Ak je krok 17 aktívny
 
 
 
 
 
tak prvé 3 sekundy trvania kroku 17 bude P1 = 1
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

x Časové akcie
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Umela inteligencia Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť


    Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady