Autor: Igor Krucovčin
Vytvorené: 06. 04. 2021 Tlačiť
|
x |
V programe |
x |
Popis |
x |
Priebeh |
|
1 |
|
|
Ak je krok 7 aktívny |
|
|
||
|
|
|
tak v tom čase Q1 = 1 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
Ak je krok 13 aktívny |
|
|||
|
|
|
a ak zároveň v určitom čase C1=1 |
|
|||
|
|
|
tak v tom čase Q3 = 1 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
3a |
|
|
Ak je krok 9 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak Q=1 okamžite pri spustení kroku 9 |
|
|||
|
|
|
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
3b |
|
|
Ak je krok 9 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak Q=0 okamžite pri spustení kroku 9 |
|
|||
|
|
|
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 9 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
4a |
|
|
Ak je krok 11 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak Q=1 okamžite po ukončení kroku 11 |
|
|||
|
|
|
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
4b |
|
|
Ak je krok 11 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak Q=0 okamžite po ukončení kroku 11 |
|
|||
|
|
|
0 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 11 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
5 |
|
|
Ak je krok 21 aktívny |
|
|||
|
|
|
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 0 na 1 |
|
|||
|
|
|
tak 1 v M1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 21 a aj po skončení podmienky C1 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
6 |
|
|
Ak je krok 21 aktívny |
|
|||
|
|
|
a ak zároveň v určitom čase v priebehu kroku 21 podmienka C1 mení hodnotu z 1 na 0 |
|
|||
|
|
|
tak 1 v Q1 ostáva uložená v pamäti až po skončení podmienky C1 a tento stav trvá aj po skončení kroku 21 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
Ak je krok 23 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak 3 sekundy po jeho začiatku Q1=1 |
|
|||
|
|
|
1 v Q1 ostáva uložená v pamäti aj po skončení kroku 23 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
8 |
|
|
Ak je krok 15 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak 3 sekundy po jeho začiatku 1M2=1 |
|
|||
|
|
|
1 v 1M2 ostáva do skončenia kroku 15 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
|
Ak je krok 12 aktívny |
|
|||
|
|
|
a C1 prejde do 1, v tom okamihu je Q1 = 1 |
|
|||
|
|
|
a ak potom C1 prejde do 0, po 2 sekundách bude aj Q1 = 0 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
10 |
|
|
Ak je krok 19 aktívny |
|
|||
|
|
|
a C1 prejde do 1, po 3 sekundách bude Q1 = 1 |
|
|||
|
|
|
a ak potom C1 prejde do 0, po 4 sekundách bude Q1 = 0 |
|
|||
x |
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
Ak je krok 17 aktívny |
|
|||
|
|
|
tak prvé 3 sekundy trvania kroku 17 bude P1 = 1 |
|
|||
|
|
|
|
|
|
x | Časové akcie |
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |