Vytvorené: 05. 12. 2013 Tlačiť

Každý zamestnanec, ktorý prichádza v práci do styku s klientmi spoločnosti musí na požadovanej úrovni:

  • ovládať pravidlá zdravenia, podania ruky, predstavovania, oslovovania, tykania, obdarovávania, obliekania, stolovania...,
  • ovládať pravidlá správania sa k starším, cudzím ľuďom a cudzincom,
  • ovládať pravidlá správania sa na ulici, v rôznych inštitúciách, v reštaurácii...,
  • ovládať iné, všeobecne záväzné pravidlá spoločenského taktu,
  • vedieť propagovať svoju spoločnosť a seba nielen pri obchodných rokovaniach, ale aj v každodennom živote,
  • správne používať a čítať vizitky,
  • viesť obchodnú korešpondenciu,
  • vedieť sa adekvátne správať pri obchodných stretnutiach doma (napr. vie kedy aké poháre použiť) i v cudzine (napr. vie ako sa správať v Číne).
Hodnotenie užitočnosti článku:


    LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2022 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady