Vytvorené: 27. 01. 2014 Tlačiť
Vyjadruje podnikateľské postavenie podniku vo vzťahu ku konkurenčným firmám, pričom zohráva úlohu jej renomé, schopnosť pružného financovania, pozícia na trhu, kvalita výroby, úžitková hodnota výrobkov, ich inovácia, solídnosť pri obchodných rokovaniach, spoľahlivosť a servis, ktorý je podnik schopný poskytovať a pod. Firma vytvára svoj goodwill spravidla dlhodobou činnosťou na domácom i medzinárodnom trhu.
![]() |
|
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
O VŠETKÝCH KURZOCH |
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Newsletter
Nenechajte si ujsť žiadny nový článok
@
Copyright © 2013-2023 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |