Tlačiť

Doklad vymedzujúci na obdobie 1 roku (alebo viacerých rokov) ciele, stratégie a taktiky na udržanie a posilnenie trhovej pozície.

Hlavné časti marketingového plánu sú:

  • analýza súčasnej marketingovej situácie; prezentuje relevantné údaje o trhoch, výrobkoch, konkurencii, distribúcii a makroenvironmente,
  • analýza príležitostí a východísk; identifikuje hlavné príležitosti/riziká, silné/slabé stránky a faktory ovplyvňujúce pozíciu výrobkov na trhu,
  • ciele; vymedzujú zámery plánu v oblasti tržieb, objemu predaja, podielu na trhu a zisku, marketingová stratégia; prezentuje smerovanie marketingového prístupu, ktorý sa použije na dosiahnutie plánovaných cieľov,
  • vykonávacie programy; definujú kto, čo, kedy a ako vykoná,
  • odhad výsledkov; obsahuje predpoveď očakávaných finančných výsledkov z realizácie plánu,
  • kontrolné opatrenia; indikuje sa, ako bude plán monitorovaný.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2021 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady