Vytvorené: 27. 02. 2014 Tlačiť

Želaný výsledok marketingových aktivít podniku.

Viaže sa výlučne na výrobky a trhy (na rozdiel od finančných cieľov podniku).

Marketingové ciele podniku majú podobu jedného zo štyroch variantov: dodávanie tradičných výrobkov na tradičné trhy, dodávanie tradičných výrobkov na nové trhy, dodávanie nových výrobkov na tradičné trhy, dodávanie nových výrobkov na nové trhy.

Marketingové ciele musia byť vyjadrené pomocou kvantitatívnych mier, vzťahujúcich sa napr. k objemu predaja, podielu na trhu, počtu predajní ako výrazu penetrácie trhu a pod.

Hodnotenie užitočnosti článku:


    Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2022 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady