Vytvorené: 27. 02. 2014 Tlačiť
Viaže sa výlučne na výrobky a trhy (na rozdiel od finančných cieľov podniku).
Marketingové ciele podniku majú podobu jedného zo štyroch variantov: dodávanie tradičných výrobkov na tradičné trhy, dodávanie tradičných výrobkov na nové trhy, dodávanie nových výrobkov na tradičné trhy, dodávanie nových výrobkov na nové trhy.
Marketingové ciele musia byť vyjadrené pomocou kvantitatívnych mier, vzťahujúcich sa napr. k objemu predaja, podielu na trhu, počtu predajní ako výrazu penetrácie trhu a pod.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |