Autor: Viktória Roganská

Tlačiť

Medzi najpoužívanejšie nástroje marketingového mixu sa zaraďuje  produkt, cena, distribúcia, marketingová komunikácia, ale rôzni autori v odbornej literatúre používajú aj iné komponenty. Jednotlivé nástroje (prvky) marketingového mixu navzájom ovplyvňujú.

Za nevýhodu takto zostaveného marketingového mixu možno považovať fakt, že sa díva na trh z pohľadu predávajúceho. Keďže v centre pozornosti na trhu je však zákazník, používanie marketingového mixu by malo byť so zreteľom na zákazníka (customer value), náklady zákazníka (customer costs), pohodlie zákazníka (customer convenience) a komunikáciu s ním (communication).

„Marketingový mix spolu s výberom trhových segmentov a cieľových trhov vytvárajú marketingovú stratégiu firmy.“[1]

[1] Dagmar Jakubíková, Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Veltrh cvicnych firiem EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2020 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady