Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť
Za nevýhodu takto zostaveného marketingového mixu možno považovať fakt, že sa díva na trh z pohľadu predávajúceho. Keďže v centre pozornosti na trhu je však zákazník, používanie marketingového mixu by malo byť so zreteľom na zákazníka (customer value), náklady zákazníka (customer costs), pohodlie zákazníka (customer convenience) a komunikáciu s ním (communication).
„Marketingový mix spolu s výberom trhových segmentov a cieľových trhov vytvárajú marketingovú stratégiu firmy.“[1]
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |