Autor: Viktória Roganská

Tlačiť

Produkt je základnou stavebnou jednotkou marketingových aktivít... Vlastné hodnotenie produktu z pohľadu marketingovej stratégie možno špecifikovať podľa niekoľkých úrovní."[1]

Práve dokonalé poznanie týchto úrovní produktu (jadro produktu, vlastný produkt, rozšírený produkt), jeho životného cyklu a rozdielu v chápaní produktu zákazníkom a výrobcom je dôležité pre rozhodnutie podnikov o faktoroch produktu (značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia) a následne o návrhoch  produktovej marketingovej stratégie, ktorých úlohou je zabezpečiť marketingovú spôsobilosť produktu, teda predaj produktu zákazníkovi.

[1] Dagmar Jakubíková, Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Veltrh cvicnych firiem EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2020 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady