Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť
Práve dokonalé poznanie týchto úrovní produktu (jadro produktu, vlastný produkt, rozšírený produkt), jeho životného cyklu a rozdielu v chápaní produktu zákazníkom a výrobcom je dôležité pre rozhodnutie podnikov o faktoroch produktu (značka, image, cena, distribúcia, marketingová komunikácia) a následne o návrhoch produktovej marketingovej stratégie, ktorých úlohou je zabezpečiť marketingovú spôsobilosť produktu, teda predaj produktu zákazníkovi.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |