Autor: Viktória Roganská

Tlačiť

Tvorba marketingovej stratégie priamo závisí od poznania externého prostredia podniku, teda aj konkurencie.

Na to, aby mohol podnik marketingovú stratégiu zostaviť, potrebuje poznať svoju konkurenciu, jej silné a slabé stránky, teda to, v čom je oproti podniku konkurencia na trhu úspešnejšia a v čom naopak zaostáva. Ďalej nasleduje hľadanie odpovede na otázku: prečo je to tak?. Vytvorenie idey konkurenčnej výhody ako základu marketingovej stratégie cez nachádzanie jedinečných príležitostí, ktoré podniku poskytnú silnú výhodu oproti konkurencii, sa pripisuje Igorovi Ansoffovi. Jej realizácia vedie v súčasnej marketingovej praxi cez skvalitňovanie produkcie a budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi.[1]

[1] Dagmar Lesáková a kolektív, Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint, 2001. 339 s. ISBN 80-88848-90-3.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Veltrh cvicnych firiem EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2020 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady