Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť
Na to, aby mohol podnik marketingovú stratégiu zostaviť, potrebuje poznať svoju konkurenciu, jej silné a slabé stránky, teda to, v čom je oproti podniku konkurencia na trhu úspešnejšia a v čom naopak zaostáva. Ďalej nasleduje hľadanie odpovede na otázku: prečo je to tak?. Vytvorenie idey konkurenčnej výhody ako základu marketingovej stratégie cez nachádzanie jedinečných príležitostí, ktoré podniku poskytnú silnú výhodu oproti konkurencii, sa pripisuje Igorovi Ansoffovi. Jej realizácia vedie v súčasnej marketingovej praxi cez skvalitňovanie produkcie a budovanie dobrých vzťahov so zákazníkmi.[1]
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |