Autor: Viktória Roganská

Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť

Obsahom marketingovej komunikácie podniku, tak ako to vyplýva už z jej názvu, je komunikácia s cieľovými skupinami, ktorú zabezpečuje prostredníctvom tzv. komunikačného mixu. Cieľom je zoznámiť zákazníkov s produktom, presvedčiť ich o nákupe a ďalej zabezpečiť vyššiu frekvenciu nákupov, vytvoriť skupiny verných zákazníkov a podobne.

Komunikačné ciele by mali byť v súlade s podnikovými a marketingovými cieľmi podniku.[1]

[1] Dagmar Jakubíková, Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2022 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady