Autor: Viktória Roganská

Tlačiť

Distribúcia je nemenej dôležitý prvok marketingového mixu, ktorému sa však venuje menej pozornosti aj z hľadiska tvorby marketingových stratégií. Predstava, že distribúcia znamená dodanie tovaru od výrobcu ku konečnému spotrebiteľovi je obmedzená. Distribúcia v sebe zahŕňa oveľa viac: získavanie informácií, vytváranie obchodných vzťahov, hľadanie vhodného miesta na predaj, zabezpečenie služby, načasovanie ponuky a mnohé ďalšie logistické a obchodné činnosti.

Samotná distribúcia predstavuje niekedy až 30-50 % nákladov z celkovej ceny tovarov. Táto finančná náročnosť (aj časová) vplýva na menej časté zmeny v distribučnej politike firmy.[1]

[1] Dagmar Jakubíková, Strategický marketing. Praha : Grada Publishing, a. s., 2008. 272 s. ISBN 978-80-247-2690-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Veltrh cvicnych firiem EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Treti pilier Fotograf_krojov On-line kurzy Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    O VŠETKÝCH KURZOCH 

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2020 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady