Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 12. 2014 Tlačiť
Podnikové strategické plánovanie a marketingové plánovanie sú vzájomne prepojené. Prvé totiž predchádza druhému. Základom strategického plánovania podniku je poznanie, kde sa podnik momentálne nachádza, prečo je situácia v podniku taká, aká je, kam podnik pri súčasnej situácii smeruje, kam by chcel podnik v skutočnosti ďalej smerovať a ako by sa tam mohol dopracovať, hlavne však odpoveď na otázku: Ponúka podnik to, o čo je záujem?[1].
„Štyri prvky marketingového mixu ... nám pripomínajú, že úspešné firmy musia mať životaschopné produkty za ceny, ktoré sú spotrebitelia ochotní zaplatiť, prostriedky, ako ich dostať na miesto, kde si ich spotrebitelia chcú kúpiť a spôsob, ako produkty propagovať medzi tými správnymi spotrebiteľmi.“[2].
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |