Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 12. 2014 Tlačiť
Každá firma sa snaží o svoj rozvoj a tento je možné zabezpečiť iba dôsledným a dlhodobým plánovaním.
Marketingové plánovanie zahŕňa dve oblasti: strategické plánovanie a marketingové plány produktov, služieb a trhových segmentov. Plánovanie vzniká v momente, kedy si uvedomíme, že pre dosiahnutie lepšej budúcnosti a určitých cieľov nestačí improvizácia a na to, aby sme sa priblížili k určitému vzdialenému cieľu, potrebujeme presne vedieť kedy, kde a ako budeme postupovať[1].
Plánovanie by sme mohli prirovnať k postupnosti krokov, dlhších a kratších, významnejších i menej významných, za spolupôsobenia lepších i horších podmienok, ktoré musíme absolvovať, aby sme sa dostali z bodu a do bodu B, pričom čím výraznejšia je vzdialenosť medzi danými bodmi, tým viac energie musíme za chodu vynaložiť a túto musíme vedieť rozložiť tak, aby nedošlo ešte pred dosiahnutím bodu B k zlyhaniu.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |