Autor: Viktória Roganská

Vytvorené: 10. 12. 2014 Tlačiť

Každá firma sa snaží o svoj rozvoj a tento je možné zabezpečiť iba dôsledným a dlhodobým plánovaním.

Marketingové plánovanie zahŕňa dve oblasti: strategické plánovanie a marketingové plány produktov, služieb a trhových segmentov. Plánovanie vzniká v momente, kedy si uvedomíme, že pre dosiahnutie lepšej budúcnosti a určitých cieľov nestačí improvizácia a na to, aby sme sa priblížili k určitému vzdialenému cieľu, potrebujeme presne vedieť kedy, kde a ako budeme postupovať[1].

Plánovanie by sme mohli prirovnať k postupnosti krokov, dlhších a kratších, významnejších i menej významných, za spolupôsobenia lepších i horších podmienok, ktoré musíme absolvovať, aby sme sa dostali z bodu a do bodu B, pričom čím výraznejšia je vzdialenosť medzi danými bodmi, tým viac energie musíme za chodu vynaložiť a túto musíme vedieť rozložiť tak, aby nedošlo ešte pred dosiahnutím bodu B k zlyhaniu.

[1] Jaroslav Kita, Marketing. Bratislava : Ekonómia, 2005. 431 s. ISBN 80-8078-049-8.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Umela inteligencia Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť


    Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady