Vytvorené: 08. 12. 2016 Tlačiť
Používa sa v spojení s platenou reklamou a sústreďuje sa najmä na masovo komunikačné prostriedky. Cieľom je vybudovať a udržiavať si dobré vzťahy medzi organizáciou, verejnosťou a zamestnancami. Podstata public relation, tkvie v úsilí zmierňovať možné konflikty, resp. im prechádzať, vo svojom okolí vytvárať pochopenie pre vlastné správanie, udržať si dôveru cieľových skupín.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |