Autor: Frederik Krucovčin

Tlačiť

Spokojný zamestnanec je ten, ktorého zákazník...

  • nečaká, že do pokladne nastúpi v čase špičky dokladač tovaru alebo upratovačka,
  • nepríde do predajne len v trenkách,
  • nepríde do predajne s ďalším nákupom bez pokladničného bloku z inej predajne,
  • nepríde nakupovať opitý,
  • nepríde nakupovať tesne pred záverečnou,
  • nepríde smradľavý,
  • netelefonuje počas platenia alebo rozhovoru so zamestnancom,
  • neuráža, hrubo nadáva alebo nekričí,
  • nevyberá pečivo bez igelitových rukavíc,
  • nezabúda, že aj zamestnanec má počas svojej pracovnej doby čas určený na obed a občas potrebuje na toaletu, 
  • nezabúda, že zamestnancovi sa netyká,
  • nezdržujete seba aj iných zákazníkov tým, že platí za 6 rožkov 100 eurovou bankovkou,
  • pokladničné bloky a použité igelitové vrecká nenecháva v nákupnom vozíku,
  • pre overenie ceny tovaru nevyužíva jeho nablokovanie do pokladne. Storno nie je riešením. Cenu tovaru si overuje u zamestnanca,
  • rešpektujte čas zatváracej doby predajne, 
  • si uvedomuje, že jeho rozhovor cez mobilný telefón nemusí, a ani nepotrebuje počuť celá predajňa,
  • si uvedomuje, že na manko v predajni sa skladajú všetci zamestnanci. Nekradne,
  • si uvedomuje, že o umiestnení tovaru takmer nikdy nerozhodujú zamestnanci predajne,
  • si uvedomuje, že prácu pokladníka určite neurýchli tým, že naňho budete z radu pokrikovať,
  • si uvedomuje, že za manko v pokladni zodpovedá pokladník,
  • si uvedomuje, že za nesprávne uloženú cenovku (ide o nekalú obchodnú praktiku) môže byť predajni udelená pokuta. Určite ju zamestnanci nezabudli vymeniť naschvál,
  • si uvedomuje, že za technickú poruchu skenera (alebo iného zariadenia), ktorý nedokáže načítať EAN kód tovaru a tak vás informovať o jeho cene zamestnanec nemôže. Nežiada kvôli tomu zľavu,
  • vie odzdraviť, odpovedať a poďakovať,
  • vracia tovar v predajni na miesto odkiaľ ho zobral.

Naposledy upravené 29. augusta 2017.

Hodnotenie užitočnosti článku:


    E-booky o Moodle Ako sa učiť a ako učiť Príprava študentov pomocou IKT História hydrauliky História stlačeného vzduchu Dejiny sveta Dejiny Slovenska

     

    zdieľaných v 2016-2017 

    • Životopis a tvorba Stanislavy Pirčeva  (1134)
    • Nové pojmy a obrázky z Biológie (933)
    • seriál článkov Pravidlá slušného správania (707)
    • článok Najbohatší ľudia sveta (647)
    • báseň Dimany Ivanovej Poď, moja stará láska (587)
    • životopis a básne izraelskej poetky Liory Bing-Heidecker (564) 
    • článok Klávesové skratky a špeciálne znaky (560)
    • História automobilového priemyslu (v rokoch) (539)
    • Matematika vo fyzike (525)
    • Séria článkov o spokojnosti zákazníkov, zamestnancov a zamestnávateľov (454)
    • Najbohatší Slováci v roku 2015 (451)
    • obrázková galéria Najlepšie tanky 2. svetovej vojny (444)
    • ďalšie hudobné ukážky (443)
    • básne Kariny Gálvez (438)
    • kurz Dokonalá hostiteľka a kuchárka (435)
    • galéria fotografií Deža Hoffmana a jeho životopis (419)
    • Slovenské ľudové kroje (406) 
    • kurz Automatizácia, robotika, aplikovaná kybernetika a umelá inteligencia (404)
    • článok O histórii počítacích strojov a počítačov (393)
    • výber z tvorby Zdenky Lacikovej (372)
    • galéria Najkrajšie fontány na Slovensku (371) 
    • článok a galéria o Histórii slnečných okuliarov (408)
    • Zdravá exotika (363)
    • článok Ako myslia slovenskí milonári (362)
    • článok Nepravidelné slovesá (344)
    • seriál článkov Dejiny vojenskej techniky, taktiky, paktov a dohôd (343) 
    • článok a galéria Vôňa ako zbraň (327)
    • nové Testy z informatiky (326) 

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť

    Newsletter

    Nenechajte si ujsť žiadny nový článok

    @

    Copyright © 2013-2019 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady