Vytvorené: 09. 03. 2019 Tlačiť
Návod by ste mohli nájsť v nasledujúcej smernici:
CHARAKTERISTIKA KRITÉRIÍ | ||
Počet bodov | x | Kritérium |
VÝKONNOSŤ, KVALITA PRÁCE | ||
4 | Stabilné vysoké výkony s dodržaním všetkých pravidiel a kvalitatívnych kritérií | |
3 | Výkonnosť bez väčších výkyvov so stabilnou úrovňou kvality | |
2 | Priemerná výkonnosť s prijateľnou kvalitou | |
1 | Nestabilná výkonnosť | |
SAMOSTATNOSŤ A SPOĽAHLIVOSŤ V PRÁCI | ||
4 | Mimoriadne spoľahlivý a samostatný, zverené úlohy plní načas | |
3 | Pracuje spoľahlivo a načas | |
2 | Občas vyžaduje odborné pokyny, pracuje presne podľa návodu | |
1 | Nesamostatný, vyžaduje kontrolu, treba ho viesť | |
TVORIVOSŤ A INICIÁTÍVA | ||
4 | Iniciatívne tvorivo myslí, hľadá originálne a optimálne riešenia zverených úloh, je všestranne iniciatívny pri riešení problémov súvisiacich s jeho činnosťou | |
3 | Tvorivo myslí, ak je k tomu vedený, iniciatívny len v rámci úloh, ktoré dostal | |
2 | Príležitostne vie prísť s dobrým nápadom, potrebuje nabádanie k iniciatíve | |
1 | Bez výraznejších tvorivých schopností, málo iniciatívy, odmieta prácu nad rámec povinností | |
ZMYSEL PRE SPOLUPRÁCU A KOMUNIKATÍVNOSŤ | ||
4 | Vždy podľa potreby spolupracuje a efektívne komunikuje | |
3 | Spoluprácu aktívne nevyhľadáva, v prípade potreby vie nájsť spoločnú reč | |
2 | Presadzuje jednostrannú komunikáciu výhodnú predovšetkým preňho | |
1 | Nespolupracuje a nekomunikuje, ani keď to vyžaduje riešenie úloh | |
ZÁUJEM O ĎALŠÍ ODBORNÝ ROZVOJ | ||
4 | Prekračuje požiadavky odbornej pripravenosti, má záujem o svoj odborný rozvoj, k profesnému rozvoju využíva aj svoj voľný čas | |
3 | Má záujem o doškoľovanie v rámci ponúkaných podnikových aktivít | |
2 | Neprejavuje záujem o odborný rozvoj, ale občas dokáže na sebe zapracovať | |
1 | Nemá záujem o odborný rozvoj, aktivity s týmto obsahom nevyhľadáva, odmieta | |
VZŤAH K ZAMESTNÁVATEĽOVI | ||
4 | Iniciatívne sa zaujíma o problematiku firmy, je venovať ich riešeniu i úsilie navyše a presadzuje záujmy zamestnávateľa | |
3 | Má dobrý vzťah k zamestnávateľovi, v prípade potreby je ochotný pomôcť aj nad rámec svojich povinností | |
2 | Rešpektuje záujmy zamestnávateľa, neprejavuje snahu pomôcť v kritických situáciách | |
1 | Pracuje bez záujmu a ochoty v kritických situáciách | |
RIADIACE SCHOPNOSTI | ||
4 | Správne organizuje prácu a motivuje kolektív, má výraznú neformálnu autoritu | |
3 | Má predpoklady pre efektívne riadenie, väčšinou správne organizuje prácu, nie vždy dokáže správne motivovať kolektív, má dobrú formálnu autoritu | |
2 | Pri riešení operatívnych úloh má sklony robiť prácu radšej sám, ako ju určiť iným, v rozhodujúcich situáciách však dokáže mobilizovať kolektív | |
1 | Riadenie pracovného kolektívu mu spôsobuje problémy, nedarí sa mu vytvoriť vlastnú autoritu | |
VÝSLEDKY RIADENÉHO KOLEKTÍVU | ||
4 | Úlohy plní včas a kvalitne, často s neočakávaným prístupom, má schopnosť podávať mimoriadne výkony | |
3 | Úlohy splnené načas a kvalitne s občasným výskytom drobných nedostatkov, problémy spôsobujú neplánované úlohy | |
2 | Snaha o kvalitné plnenie úloh, výsledky sú však kolísavé, neschopnosť objektívne posúdiť úroveň odovzdanej práce | |
1 | Výsledky kolektívu sú pod úrovňou ostatných kolektívov, snaha ospravedlňovať zlé výsledky „objektívnymi príčinami“ | |
ODBORNÁ ÚROVEŇ | ||
4 | Výborné výsledky znalostí a skúsenosti, ktoré priebežne využíva | |
3 | Dobrá znalosť problematiky, menej skúseností | |
2 | Povrchné odborné znalosti, v rade situácií je neistý | |
1 | Nemá odborné znalosti na požadovanej úrovni | |
OCHOTA PREVZIAŤ ÚLOHY | ||
4 | Dobre chápe potreby a úlohy zamestnávateľa, je vysoko iniciatívny | |
3 | Pridelené úlohy plní dobre a načas, v prípade mimoriadnych úloh je potrebná vhodná iniciatíva | |
2 | Väčšinou úloh dobre a načas, v prípade mimoriadnych úloh je potrebná vhodná iniciatíva | |
1 | Úlohy plní nedostatočne, pri ich plnení má sklon skôr k protiargumentom |
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |