Autor: Vašutová Jaroslava
Vytvorené: 09. 03. 2019 Tlačiť
Učiteľ má vedieť fundovane vysvetliť pojmy, zákonitosti, metódy, vzťahy a to tak, aby ich študenti nielen pochopili, ale aby ich aj zaujali a stimulovali k ďalšiemu poznávaniu. Učivo má prezentovať aj názorne a v štruktúrach.
Učiteľ má poskytovať priestor na vyjadrovanie názorov študentov, podnecovať diskusiu, svojim modelom správania sa má ovplyvňovať správanie sa študentov.
Primerané hodnotenia je spojené s plnením študijných povinnosti študenta a považuje sa za náročnú výučbovú situáciu. Od učiteľa sa vyžaduje objektívnosť, značná sústredenosť a schopnosť porovnávať, diferencovať.
Učiteľ má zabezpečiť kompatibilitu cieľov vzdelávania s výsledkami štúdia, premietnutie cieľov do stanovených študijných požiadaviek. Má mať takú profesionálnu úroveň, aby zaručoval množstvo intelektuálnych podnetov pre svojich študentov.
Študent by mal byť zodpovedný za svoje štúdium a dosiahnuté výsledky, preto by mal učiteľ vytvoriť vo vyučovacom procese podmienky pre jeho intelektové aktivity. Dosiahne sa to zadávaním individuálnych alebo skupinových úloh a vytvorením priestoru pre prezentáciu dosiahnutých výsledkov a výstupov.
Učiteľ by mal spoznávať študentov ako rozvíjajúce sa osobnosti, skúmať ich učebné štýly, odhadovať ich reakcie, zisťovať ich študijné možnosti, brať do úvahy ich názory a kritiku a podobne. Všetky tieto informácie by mal následne zahrnúť do svojich vyučovacích postupov a stratégií.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |