Vytvorené: 17. 08. 2020 Tlačiť
Vytváranie podmienok je založené na hľadaní takých prístupov a metód práce v celej výchovno-vzdelávacej sústave, ktoré mu umožnia v danom prostredí dosiahnuť čo najväčšie efekty v napĺňaní cieľa.
Pretože poslaním výchovno-vzdelávacej sústavy nie je komerčná činnosť, ale výchova vzdelávanie, musia jeho inštitúcie vyvíjať maximálne úsilie na kvalitu a efektívnosť svojej práce s cieľom obstáť na trhu a medzi konkurentmi.
Za osobitne účinný prístup k hľadaniu optimálnych efektov, a tým aj dosahovaniu cieľov organizácií na fungujúcom trhu je marketing a public relation.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |