Vytvorené: 30. 12. 2020 Tlačiť
Podľa teórie TQM existujú vonkajší a vnútorný partneri školy.
Za vnútorných partnerov školy sa považujú osoby a organizácie, ktoré vstupujú do vyučovacieho procesu.
Vonkajší partneri sú osoby a organizácie, ktoré síce nie sú súčasťou školy, ale sú s ňou v spojení:
Rozlišujú sa aj priami a nepriami partneri školy.
Za priamych partnerov sa považujú:
Za nepriamych partnerov sa považujú:
Na zmapovanie požiadaviek a spokojnosti partnerov sa používa metóda rozhovoru (interview), dotazníková metóda, analýza SWOT.
Z metodologického hľadiska je potrebné venovať pozornosť veľkosti prieskumnej vzorky a jej zloženiu, aby vzorka bola dostatočne reprezentatívna. Metódu treba voliť tak, aby sa mohli uplatniť kritériá opakovateľnosti (vo vzorke partnerov) a komparatívnosti. Po vyhotovení použitej metódy treba zostaviť poradie požiadaviek podľa dôležitosti, t.j. určiť hierarchiu požiadaviek jednotlivých partnerov, čo zároveň umožní poukázať na ich zhody a rozdielnosti.
Výsledky analýzy dávajú odpoveď na otázky:
1. Čo sme videli správne,
2. Čo sme nevideli správne,
3. V čom sa rozchádzame pri posudzovaní dôležitosti.
Na základe výsledkov analýzy sa pristupuje k vypracovaniu záverov, ktoré sa potom premietavajú do určenia cieľov a priorít školy.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |