Vytvorené: 30. 12. 2020 Tlačiť
Za charakteristické znaky marketingovo orientovanej školy sa považujú:
a) nepretržité monitorovanie súčasných a budúcich potrieb cieľového trhu, ktoré vyžaduje, aby škola venovala stálu pozornosť starostlivosti o zákazníka resp. žiaka, rodiča, partnerov školy a trh,
b) systematický prieskum trhu, čo umožní zodpovedať otázky o veľkosti trhu, jeho charaktere a konkurencii,
c) kvalifikované vytyčovanie cieľov, ktoré slúži na stanovenie misie, poslania, úloh školy,
d) dôsledná realizácia funkcií školy,
e) inovácia všetkých aktivít školy, čím sa sleduje sústavné vylepšovanie všetkých javov a procesov s cieľom zabezpečenia a zvyšovania kvality,
f) ujasnenie stratégie a cesty týkajúcej sa dlhodobej existencie školy, ktoré môže byť:
g) nepretržitá kontrola a vylepšovanie imidžu školy sleduje, ako stojí škola na trhu, ako si zákazníci všímajú a požadujú ponúkané aktivity, akú povesť má škola v komunite, skĺbenie potrieb a záujmov zákazníkov s potrebami a záujmami školy.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |