Vytvorené: 28. 02. 2014 Tlačiť
Ako vidieť, sú isté rozdiely medzi zapamätanou látkou, ktorá má logický zmysel, a nelogickými informáciami. Pravda, aj tu treba počítať s rozdielnou pamäťovou dispozíciou žiakov. Vyučujúci aj z bežného pozorovania zistí, ktorí žiaci viac inklinujú k mechanickej pamäti a ktorí majú tendenciu viac poznávať vzťahy a súvislosti a svojsky ich interpretovať.
Výskumy ukazujú, že úroveň zapamätania nezávisí len od počtu opakovaní, lebo na proces pamäti vplývajú mnohé činitele. Jedným z nich je aj aktivita učiaceho sa subjektu a tiež technika učenia.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |