Vytvorené: 28. 02. 2014 Tlačiť
V tejto súvislosti platí všeobecná zásada, že opakovanie by malo prísť skôr, ako zabúdanie značne pokročí, pretože na dosiahnutú úroveň je potrebné 2 – 4-krát menej opakovaní.
Na tempo zabúdania vplýva povaha a spôsob osvojenia si učebnej látky. Napríklad nepochopené učivo sa zabúda rýchlejšie. Ak dlhší čas neprichádzame do styku s osvojeným učivom, zabúdame ho rýchlejšie. Napokon je to osobný vzťah žiaka k učenie vôbec a k danému predmetu osobitne. Tu platí, že pri kladnom vzťahu k poznávanému učivu sa poznatok zabúda pomalšie ako vtedy, keď takýto emocionálny vzťah chýba, alebo je dokonca negatívny.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |