Vytvorené: 25. 04. 2015 Tlačiť

Štúdie potvrdzujú, že výkon zamestnanca úzko súvisí s tým, či v práci cíti uznanie alebo nie. Napriek tomu iba 14 % spoločností využíva nástroj, ktorý pomáha rozlišovať medzi zamestnancami a dokáže oceniť tých najlepších. Aj vaši ľudia môžu byť v práci lepší a pomôcť tak skvalitniť vaše služby. 

Ocenenie zamestnancov prináša lepšie výsledky o 14 %

Presne o toľko je  vyššia produktivita práce v spoločnostiach, ktoré dávajú svojim zamestnancom uznanie[1].

Odmeny a uznanie zamestnancov môže znížiť vaše náklady na HR[2]

Až o 23 % je nižšia fluktuácia zamestnancov, pre ktorých je vytvorený systém odmien a uznania[3].

Uznanie pre vašich zamestnancov prinesie vyššie zisky pre vás

Až o 12 % lepšie pracovné výsledky dosiahnete u každého zamestnanca, ktorý v práci cíti podporu[4].

Uznanie je mimoriadne dôležité pre psychiku

Až 70 % ľudí cíti vo svojej práci malé alebo dokonca žiadne uznanie. Zamestnanci, ktorí vedia, že za dobrý výkon budú ocenení, pritom pracujú radšej a sami sa snažia. Nechajte vašich zákazníkov, aby ich ocenili.

Pochvala od zákazníka môže byť motivujúcejšia než peniaze

Až 67 % zamestnancov označilo pochvalu a uznanie za lepšiu motiváciu než finančné odmeny[5].

Pochvala a uznanie z vašej firmy urobí miesto, kde budú ľudia pracovať radi

Až o 28 % je nižšia frustrácia na pracoviskách, ktoré poznajú a chvália svojich zamestnancov[6].

Spätná väzba priamo od zákazníkov má mimoriadnu hodnotu

To, či u vás zákazník niečo nakúpi alebo nie, závisí na 70 % od toho, ako sa k nemu správate. Ani majiteľ ani prevádzkar však nemôže byť pri každom kontakte so zákazníkom. Ak je zákazník nespokojný alebo má pocit, že sa s ním zaobchádza zle, mali by ste o tom vedieť.

Berte vážne každú pripomienku zákazníka

Až 70 % ľudí nakúpi aj na mieste, kde neboli spokojní, v prípade, že ich sťažnosť vyriešili a brali vážne[7].

Môžete lepšie zarábať

Až 55 % zákazníkov si za dobré služby a kvalitný zákaznícky servis rado priplatí[8].

[1] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[2] HR = Ľudské zdroje (z anglického human resources).
[3] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[4] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[5] Zdroj: McKinsey Motivating People, Getting Beyond Money, 2009.
[6] Zdroj: Defaqto Research.
[7] Zdroj: Bersin by Deloitte, The State of Employee Recognition, 2012.
[8] Zdroj: Defaqto Research.
Hodnotenie užitočnosti článku:


    Umela inteligencia Novy narodopis Teoria poezie 3D-tlac Arduino Nove rekordy Prudove chranice Robotika Priemysel 4.0 Dejiny Slovenska do roku 1945 ang_znacky_fluidsim LOGOSoftComfort Novinky Historia elektromobilov Free e-kurzy Elektrina pre ZŠ Druhá svetová vojna Cvičebnice O troch pilieroch EP je spat Prehlad Fyzika Prehlad Informatika Ako sa učiť a ako učiť Dejiny sveta

     

    · Simulácie z fyziky 
    · O Slovensku po slovensky 
    · Slovenské kroje
    · Kurz národopisu
    · Diela maliarov
    · Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel
    · Odborné obrázkové slovníky
    · Poradňa žiadaného učiteľa
    · Rýchlokurz Angličtiny
    . Rozprávky (v mp3)
    · PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)
    Seriály:
    · História sveta (1÷6)
    · História Slovenska (1÷5)
    · História módy (1÷5).

                                       
    Členstvo na portáli
    Mám účet a chcem sa prihlásiť Prihlásiť sa
    Nemám účet, ale chcel by som ho získať Registrovať sa
    Poznámka pre autora

    Ak ste na stránke našli chybu, dajte nám vedieť


    Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady