Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 11. 2014 Tlačiť
Sled stratégie modrého oceánu tvorí[1]:
Stratégia modrého oceánu môže vyvolávať obavy a nedôveru zainteresovaných strán t.j. zamestnancov, obchodných partnerov, širokej verejnosti. Zamestnanci by mali byť dopredu oboznámení s realizáciou novej stratégie, nového nápadu. Dôležité je spolupracovať, spoločne hľadať spôsoby, ako odstrániť a zmierniť možné hrozby, zapojiť zamestnancov do diskusie a informovať o zmenách pracovnej náplne, ich novej úlohe, odmenách, zahnať obavy obchodných partnerov z ohrozenia trhovej pozície a presvedčiť ich, že aktívnou spoluprácou si zvyšujú nádej na ďalší rast. Odpor verejnosti voči nápadu, ktorý ohrozuje určité zaužívané normy, je potrebné v predstihu eliminovať cez vysvetlenie prínosu, možností, ktoré tento nápad môže priniesť. Informovanie a vzdelávanie zainteresovaných strán vedie cez diskusiu o jeho prínosoch, dôsledkoch a o tom, prečo je nevyhnutné osvojiť si nový nápad.
Základným kameňom stratégie „modrého oceánu“ je hodnotová inovácia. Strategická myšlienka nie je založená na súboji s konkurenciou. Kladie dôraz rovnako na hodnotu ako aj na inováciu. Tým, že sa kupujúcim aj vlastnej firme poskytne skokový prírastok hodnoty, otvorí sa nedotknuteľný a zvrchovaný trhový priestor.
Definície pojmu marketingová stratégia, Podstata (základné pojmy, ktoré ju tvoria)
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |