Autor: Viktória Roganská
Vytvorené: 10. 12. 2014 Tlačiť
Základný model tvorby akéhokoľvek tvorivého postupu v odbornej literatúre nachádzame obsiahnutý v troch bodoch:
1. plánovanie,
2. implementovanie,
3. kontrolovanie.
Algoritmus tvory marketingovej stratégie podľa Jedličku[1] pozostáva z týchto 8 fáz:
1. určenie východísk,
2. aktuálna marketingová situácia,
3. upresnenie strategického postavenia,
4. filozofické a koncepčné smerovanie,
5. výber segmentu a stratégie,
6. navrhovanie marketingovej stratégie,
7. implementácia marketingovej stratégie,
8. kontrolná činnosť.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |