Autor: Zdeněk Obdržálek, Kinga Horváthová a kolektív
Vytvorené: 01. 06. 2020 Tlačiť
Jadrom benchmarkingu je nájsť spôsob ako zmeniť procesy prebiehajúce v organizácii, aby sme dosiahli ešte lepšie, kvalitnejšie výstupy.
Benchmarking je súčasťou zmeny riadiaceho procesu. Dáva určitý priestor na zlepšenia a tvorivosť, ktoré môžu prispieť k zlepšeniu komparatívnych výhod v oblasti dodávky výrobku, resp. služieb organizácie a v pokračujúcom procese vylepšovania stratégie, praktík a procesov prebiehajúcich v organizácii.
Benchmarking sa považuje (popri sebahodnotení) za najefektívnejší spôsob podpory sústavného zlepšovania procesov ako prostriedku na zvyšovanie konkurenčnej schopnosti. Definuje sa ako štruktúrovaná metóda porovnávania výrobkov, služieb alebo procesov jednej organizácie s najlepšími konkurentmi.
Známe sú štyri formy benchmarkingu.
· Simulácie z fyziky· O Slovensku po slovensky· Slovenské kroje· Kurz národopisu· Diela maliarov· Kontrolné otázky, Domáce úlohy, E-testy - Priemysel· Odborné obrázkové slovníky· Poradňa žiadaného učiteľa· Rýchlokurz Angličtiny. Rozprávky (v mp3)· PREHĽADY (PRIBUDLO, ČO JE NOVÉ?)Seriály:· História sveta (1÷6)· História Slovenska (1÷5)· História módy (1÷5).
Členstvo na portáli
Poznámka pre autora
Copyright © 2013-2024 Wesline, s.r.o. Všetky práva vyhradené. Mapa stránky ako tabuľka | Kurzy | Prehľady |